loading...
▀▄▀ سرگرمی و طنز ▀▄▀ کمیاب فان
آخرین ارسال های انجمن
مجید مظفری بازدید : 240 پنجشنبه 28 دی 1391 نظرات (2)

کلمه ها بر احساسها و اندیشه ها تاثیر می‌گذارند.
احساسها بر افکار وکلمه ها مؤثرند.
اندیشه‌ها بر کلمه‌ها و احساسها تاثیر می‌گذارند.


بگوییم :  از اینکه وقت خود را در اختیار  من گذاشتید متشکرم.
نگوییم : ببخشید که مزاحمتان شدم.

 

بگوییم : در فرصت مناسب کنار شما خواهم بود.
نگوییم : گرفتارم.

 

بگوییم : راست می‌گی؟ راستی؟
نگوییم : دروغ نگو.


برای دیدن ادامه این مطلب به ادامه مطلب بروید ...


بگوییم :  خدا  سلامتی بده.
نگوییم :  خدا بد نده.

 

بگوییم : هدیه برای شما.
نگوییم :  قابل ندارد.

 

بگوییم : با تجربه شده.
نگوییم :  شکست خورده.

 

بگوییم: قشنگ نیست.
نگوییم : زشت است.

 

بگوییم: خوب هستم.
نگوییم: بد نیست.

 

بگوییم : مناسب من نیست.
نگوییم : به درد من نمی‌خورد.

 

بگوییم : با این کار چه لذتی می‌بری؟
نگوییم : چرا اذیت می‌کنی؟

 

بگوییم : شاد و پر انرژی باشید.
نگوییم : خسته نباشید.

 

بگوییم: من.
نگوییم: اینجانب.

 

بگوییم: دوست ندارم.
نگوییم: متنفرم.

 

بگوییم: آسان نیست.
نگوییم: دشوار است.

 

بگوییم : بفرمایید.
نگوییم : در خدمت هستم.

 

بگوییم : خیلی راحت نبود.
نگوییم : جانم به لبم رسید.

 

بگوییم : مسئله را خودم حل می‌کنم.
نگوییم : مسئله ربطی به تو ندارد.

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط یاوری در تاریخ 1391/11/01 و 19:41 دقیقه ارسال شده است

سلام من خیلی وقته شما رو لینک کردم لطفا شما هم لینک کنید
پاسخ : تبادل لینک فقط با سایتهای پیج رنک 1 و به بالا

این نظر توسط nima در تاریخ 1391/10/28 و 10:38 دقیقه ارسال شده است

سلام وب خوب و حرفه اي داري اگه تبادل بنر مي کني خبرم کن


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    از سایت ما خوشتون اومد ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1607
  • کل نظرات : 376
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 205
  • آی پی امروز : 29
  • آی پی دیروز : 68
  • بازدید امروز : 59
  • باردید دیروز : 157
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 706
  • بازدید ماه : 3,329
  • بازدید سال : 41,311
  • بازدید کلی : 892,257
  • کدهای اختصاصی

    کلمات کلیدی سایت کمیاب فان : کمیاب فان kf kamyab fun کمیابفان نشئغشذبعد ;ldhf thk بزرگتریت . بزرگترین سایت تفریحی جهان در ایران ! iran fun پاتوق تفریحی بروبچ ترول فارسی انگلیسی جدید قدیمی __

    ويدئو
    شمارنده
    پخش زنده شبکه ها
    پخش زنده شبكه يك سيما
    پخش زنده شبكه دو سيما
    پخش زنده شبكه سه سيما
    پخش زنده شبكه چهار سيما
    پخش زنده شبكه تهران
    پخش زنده شبكه آموزش
    پخش زنده شبكه خبر
    پخش زنده شبكه  جام جم
    پخش زنده شبكه قرآن