loading...
▀▄▀ سرگرمی و طنز ▀▄▀ کمیاب فان
آخرین ارسال های انجمن
مهدی صفایی بازدید : 349 شنبه 03 تیر 1391 نظرات (1)

بازی ایرانی «مبارزه در خلیج عدن» امروز در سراسر کشور منتشر می شود. این بازی که اولین گیم ارتش جمهوری اسلامی ایران محسوب می شود، توسط استدیو «آمیتیس بازی رایان» برای رایانه های شخصی ساخته شده است و امروز در تهران و دیگر شهرستان ها توسط «اربطان بیست پویا» توزیع عمومی می گردد.این بازی یک اکشن تیراندازی اول شخص است که روایت گر عملیات نظامی ارتش ایران در منطقه ی خلیج عدن در مبارزه با دزدان دریایی سومالی می باشد.
از نظر گرافیکی و جلوه های بصری، به جرئت می توان گفت که این بهترین بازی ایرانی و بهترین بازی ساخته شده با موتور گرافیکی یونیتی(Unity) می باشد و تریلرها و تصاویر منتشر شده از بازی، حکایت از ظهور یک اکشن اول شخص ایرانی با کیفیتی نزدیک به استانداردهای جهانی می کند.
مبارزه در خلیج عدن یک بازی رایانه‌ای ایرانی در سبک تیراندازی اول شخص و اولین بازی رایانه‌ای ساخت ارتش جمهوری اسلامی ایران است که توسط استدیو آمیتیس بازی رایان تهیه و ساخته شده است و در یکشنبه ۲۱ خرداد ۱۳۹۱ رونمایی شد در این بازی که در ۷ مرحله طراحی و تولید شده است بازی‌کننده در نقش یکی از تکاوران نیروی دریایی ایران به جنگ با دزدان دریایی منطقه خلیج عدن می‌پردازد. این بازی اولین بار در اولین دوره نمایشگاه بازیهای رایانه‌ای تهران واقع در برج میلاد به نمایش در آمد.
انیمیشن های این بازی بصورت دستی طراحی گردیده است

مسئولان ارتش ایران اعلام کردند که بازی کامپیوتری “مبارزه در خلیج عدن” را با موضوع نبرد نیروی دریایی ایران با دزدان دریایی به بازار عرضه کرده اند.
دریادار حبیب الله سیاری، فرمانده نیروی دریایی ارتش ایران در مراسم رونمایی این بازی که امروز یکشنبه ۲۱ خرداد (۱۰ ژوئن) در تهران برگزار شد، گفت: “جنگ نرم بحث امروز دنیاست و برخلاف جنگ سخت و فیزیکی، بدون کمترین هزینه و سر و صدا بیشترین تاثیر را بر جای می‌گذارد که یکی از ابزارهای این جنگ، بازی‌های رایانه‌ای است”.

به گزارش سایت ارتش جمهوری اسلامی ایران، در این بازی که در ۷ مرحله طراحی و تولید شده است بازی‌کننده در نقش یکی از تکاوران نیروی دریایی ایران به جنگ با دزدان دریایی می‌پردازد.
مجید جوشقانی، مدیر امور هنری ارتش درباره ویژگی‌های این بازی گفت که در این بازی به موضوع میراث فرهنگی توجه ویژه‌ای شده است و در مرحله‌ای از بازی، بازی‌کننده مجاز به تیراندازی به یک بنای تاریخی نیست و در صورت تیراندازی، به ابتدای آن مرحله برمی‌گردد.
او همچنین گفت که بازی‌کننده در مراحل مختلف این بازی با “نمادهای اعتقادی و مذهبی پنهان در لایه‌های بازی” رو به رو خواهد شد.
در بخش معرفی این بازی در سایت ارتش ایران آمده است: “بازی مبارزه در خلیج عدن در مقایسه با سایر بازی‌های ایرانی حرف اول را می‌زند، اما کیفیت بافت‌های بازی و نمای کلی آن در مقایسه با سایر بازی‌های تیراندازی دنیا، از کیفیت چندانی برخوردار نیست.”
محمد رضا واحدی، معاون فرهنگی و روابط عمومی ارتش ایران در مراسم رونمایی این بازی گفت که ارتش ایران در عرصه جنگ نرم و دفاع سایبری فعالیت‌های گسترده‌ای انجام داده است.
اصطلاح جنگ نرم در ایران به اقدامات روانی و تبلیغات رسانه‌ای گفته می شود که جامعه را نشانه گرفته باشد.

در ادامه می توانید تریلر رسمی بازی و همچنین تریلرهایی که به معرفی مراحل ساخت بازی می پردازد را ملاحظه فرمایید.
امیر حسین موذنی بازدید : 552 جمعه 01 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

سلام به کمیاب فانی های عزیز
برای شما این بازی آنلاین رو قرار دادیم لذت ببرید
به ادامه مطلب برید...
حسین مصطفوی بازدید : 12099 دوشنبه 15 اسفند 1390 نظرات (22)


 
دانلود نسخه فشرده بازي جنرال 1و2


حجم:382 mb


پسورد:www.kamyabfun.com

محتویات فایل : 
بعد از اینکه فایل فشرده را از حالت فشرده خارج کردید داخل پوشه Generals 1.2 یک فایل با نام :

GENERALS -GENERALS ZH-WWW-AFM-RAYAN.COM.exe

خواهید دید که مجموع دو بازی جنرالها با حجم بسیار اندک است، بدون نیاز به کرک یا نصب آپدیتهای مختلف به صورت نصب آسان می باشد. همچنین یک پوشه دارید با نام  Data که مربوط به تعقییر زبان بازی از زبان چینی به انگلیسی است. 

طریقه نصب:
ابتدا فایل GENERALS -GENERALS ZH-WWW-AFM-RAYAN.COM.exe را اجرا کنید و صبر کنید تا هر دو بازی به صورت کامل نصب گردد. توجه داشته باشید که نصب بازی کمی طولانی است و این هم به دلیل روش فشرده سازی این فایل است

انگلیسی کردن زبان بازی :
بعد از نصب کامل بازی، بازی قابل اجراست ولی زبان بازی چینی است برای انگلیسی کردن زبان بازی کافی است پوشه Data را در محل نصب بازی کپی پیس کنید و هر پنجره ای که باز شد yes را بزنید(این مورد در هر دو بازی هم بازی جنرال یک و هم جنرال زرو یکسان است)


دانلود بازي و راهنماي جنرال ها در ادامه مطلب


+لینک جدید



حسین مصطفوی بازدید : 469 جمعه 05 اسفند 1390 نظرات (0)

دانلود Youda Farmer 3: Seasons


حجم:۱۶۳ mb


پسورد:www.kamyabfun.com

در بازی جذاب و سرگرم کننده Youda Farmer 3: Seasons شما به عنوان Player نقش فردی را بازی خواهید کرد که یک روستای مخروبه را با تلاش و کوشش به یک روستای آباد تبدیل خواهد کرد. در این بازی بسیار جذاب و سرگرم کننده که در 4 فصل سال انجام می پذیرد پازل ابتدایی آماده است تا پس از طی مراحل مختلف پازل ها یکی یکی حل شده و نقشه روستا نمایش داده شود. زمان و سرعت عمل کاربر بسیار مهم و حیاتی خواهد بود. چرا که کاربر باید در سریعترین زمان ممکن غذا برای کارگرها تهیه کند تا آن ها بتوانند به واسطه چوب های آماده شده ساختمان ها را تعمیر کنند.
مراحل متعدد و جذاب که هریک با دیگری متفاوت هستند باعث جذابیت دو چندان بازی خواهد شد. موزیک های دلنشینی که در هنگام اجرای بازی نواخته می شوند به همراه گرافیک مناسب دو نکته اساسی در مورد YoudaFarmer 3: Seasons به حساب می آید. نسخه 3 به سبب امکانات جدید و همچنین نوع جدید طراحی بسیار سرگرم کننده تر از قبل شده است ؛ پیشنهاد ما دانلود و تجربه این بازی بسیار جذاب است.


قابلیت های کلیدی بازی Youda Farmer 3: Seasons :
- گرافیک بسیار مناسب
- طراحی جدید و جذاب
- مناسب برای سنین مختلف
- وجود مراحل مختلف در انجام بازی
- ایجاد کسب و کار برای گسترش و آباد سازی روستا در بازی
- تجربه 4 فصل سال در بازی
- 8 مرحله و کارخانه جدید
- ساخت هتل شخصی با سلیقه خود
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و ...


دانلود در ادامه مطلب
كمياب فان بازدید : 413 چهارشنبه 19 بهمن 1390 نظرات (1)


دانلود بازی کمیاب و استراتژیک دادخواهان Praetorians


حجم:۴۷۱ mb


پسورد:www.kamyabfun.com





آرامش در این کشور و قلمرو پادشاهی برقراربود، تا اینکه در یکی از ماه هایی که پادشاه برای شکار به بیرون از قلمرو خود عظیمت کرده بود، در بین راه با یک عده راهزن روبرو شده و محافظان وی این مهاجمان را کشته ویا اسیر کردن، ولی این تمام ماجرا نبود، این نقشه توطئه چینی افراد شروری بود که قصد سنجیدن قدرت محافظان و ارتش پادشاه را داشتند. این بازی جزو دسته بازی های افسانه ای است و یکی از سرگرم کننده ترین بازی ها در سبک استراتژی به شمار می رود . علاوه بر حمله دشمنان در اعماق تاریکی انسان های گرگ نما که خود را به شکل گرگ های درنده و پشمالو مبدل کرده اند برای تصرف سرزمین های بادیه نشین تلاش می کنند که ممکن است آن ها دشمن  قدیمی یا وارثان سابق سرزمین پهناور باشند که برای پس گرفتن سرزمین خود آمده اند. برای غلبه بر این تهدید بزرگ و ایستادگی در برابر دشمنان، شاه باید مهارت و سیاست خود را بکارگیرد و با عقل و تدبیر با مشاوران خود مشورت کند تا چاره ای برای آن بیاندیشند. در شرف یک جنگ بزرگ هستید سپاه خود را آماده یک جنگ هولناک بکنید و از تجهیزات نظامی خود حداکثر استفاده را ببرید. محافظت از مزرهای قلمرو در شب و ۸  ماموریت های متفاوت، برخورد با هیولاهای ناشناخته، نقشه های جدید شامل دو ماموریت و مجموعه ای از سلاحهای پرکاربرد برای گروه از ویژگی های منحصربفرد این بازی محسوب می شود. بازی زیبای Praetorians را برای اولین بار در بین سایت های ایرانی از سایت كمياب فان دریافت کنید.



حداقل سیستم موردنیاز:

OS: Windows Xp/Vista/7
Cpu: 500 MHz
Ram: 256MB
Video Cards: 16 MB
DirectX: DirectX 9.0 c
Hard Drive: 1 GB


دانلود در ادامه مطلب

كمياب فان بازدید : 9801 دوشنبه 17 بهمن 1390 نظرات (4)


دانلود بازي جنرال يك


حجم:181 mb


پسورد:www.kamyabfun.com



کم تر کسی هست که بازی جنرال رو بازی نکرده باشه یا درباره این بازی استراتژیک چیزی نشنیده باشه. همون طور که بیشتر شما ها می دونید این بازی یکی دیگر از بازی های استراتژیکی هست که EA Games اون رو منتشر کرده و جز بازی های محبوب در 5 سال اخیر کرده این بازی زیبا در تمامی گیم نت های ایران به صورت شبکه ای بازی مورد استفاده قرار میگیرد.
این نسخه از بازی نسخه ابتدایی از بازی هست که حجم کمی داره و گرافیک نسبتا خوبی رو دارا هست. در این نسخه از بازی 9 جنرال وجود دارند که ابتدا می بایست پول جمع کنند و با استفاده از ماشین الات شروع به ساختن ساختمان ها بکنند. سپس از بیس خود با نیرو ها و ساختمان های مختلف دفاع کنند و با ساخت نیروی هجومی به دیگر فرماندهان حمله کنند و برآن ها غلبه کنند.

برخی از ویژگی ها:
-حجم کم
-گرافیک نسبتا بالا
-9 جنرال مختلف
-3 گروه مختلف به نام آمریکا چین و جی ال ای که به عقیده بعضی ها ایران هست
-ماشین الات مختلف
-نیرو های مختلف برای هر جنرال
-دارا بودن نیرو های هوایی زمینی و دریایی
-قابلیت بازی به صورت شبکه ای

سیستم مورد نیاز:
-تمامی ویندوز ها
-رم 256 مگابایت به بالا
-گرافیک 32 به بالا
-سی پی یو 1.5 گیگا هرتز به بالا


دانلود در ادامه مطلب


كمياب فان بازدید : 937 یکشنبه 16 بهمن 1390 نظرات (0)


دانلود بازي مزرعه خانوادگي


حجم:98 mb


پسورد:www.kamyabfun.com




کار مزرعه در این بازی و ساخت یک خانه برای خانواده های شما تجربه بازي شيرين و دلنشيني را به ارمغان آورده است. با كليك كردن روي گاوها ميتوانيد به بررسي حساب هاي نقدي كه بدست آورده ايد بپردازيد. اين بازي با شبيه سازي حرفه اي از مزرعه با ماجراهاي جالب در انتظار شماست !! از حيوانات نگه داري كنيد و به آنها غذا دهيد ، مهارت های خود را توسعه ، و زمین های خود را رشد داده و به یک مزرعه خانوادگی تبديل كنيد و از اين بازي زيبا لذت ببريد.



دانلود در ادامه مطلب



كمياب فان بازدید : 481 شنبه 15 بهمن 1390 نظرات (0)


دانلود بازی حمله ناگهانی نرماندی


حجم:۱۸8 mb


پسورد:www.kamyabfun.com



بازی Sudden Strike Normandy یک بازی استراتژیکی در دسته بازی های اکشن می باشد که نسبت به حجم کم خود گرافیک بالایی دارد. این بازی با آغاز جنگ جهانی دوم شروع می شود و شما باید با ساختن ارتشی بزرگ از سرباز، تانک، کشتی و هواپیماهای جنگی طرفین جنگ را مغلوب کنید. این بازی صحنه هایی از معروف ترین حوادث جنگی تاریخ را نیز روی صفحه نمایش دسکتاپ تان به تصویر می کشد.

دانلود در ادمه مطلب

كمياب فان بازدید : 1043 جمعه 14 بهمن 1390 نظرات (0)

دانلود بازی مزرعه دار Harvest Moon


حجم : 82 mb


پسورد:www.kamyabfun.com


امروز یک بازی خاطره انگیز و کمیاب رو میتونید از سایت كمياب فان دریافت کنید ، اگر بگم که سورپرایزی بزرگ براتون در نظر گرفیتم اغراق نکردم ، مطمئنم خیلی ها از دیدن این بازی خوشحال میشند .بله ! این بازی HarvestMoon نام داره ! چون این بازیه به شدت نوستالژیک و دوست داشتنی قبلا مخصوص PS1 بوده و به نظر خیلی ها جزو محبوب ترین بازی های ps1 بوده و هست ! که حالا مجیک پی سی افتخار ارائه ی نسخه ی کامپیوتری این بازیرو داره ! ضمن عرض این نکته که نسخه ی کامپیوتری این بازی هیچ فرقی با نسخه ی محبوب اون (ps1) نداره ! حفظ شدن برخی قابلیت های خوب بازی مثله دخیره کردن ، محوریت داستانی بازی و … از دیگر ویژگی های این بازی هستش !


موضوع بازی :
اگرچه همه این بازی رو از بر هستن اما برای کسایی که نمیدونن اصلا HarvestMoon چی هست(!) یه توضیح کلی میدم : شما در نقش یک پسر جوون هستید که به دلیل فوت پدر بزرگش به روستای پدریش برمیگرده تا در مراسم فوت شرکت کنه ، وقتی به روستا میاد با مزرعه ی پدربزرگش رو به رو میشه که در نبود پدربزرگ حسابی به هم ریخته ! و اون تصمیم میگیره که در روستا بمونه و به کارهای مزرعه رسیدگی کنه !!

ویژگی های بازی :
* حفظ شدن تمام ویژگی های بازی نسبت به PS1
* سرعت Loading واقعا بالا نسبت به PS1
* حجم کم بازی (فقط ۸۰ مگابایت)
* اجرای روان و بدون باگ بازی
* صداگذاری و تنوع واقعا زیاد
* قابلیت ازدواج کردن و بچه دار شدن


دانلود در ادامه مطلب

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    از سایت ما خوشتون اومد ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1607
  • کل نظرات : 376
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 205
  • آی پی امروز : 30
  • آی پی دیروز : 68
  • بازدید امروز : 65
  • باردید دیروز : 157
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 712
  • بازدید ماه : 3,335
  • بازدید سال : 41,317
  • بازدید کلی : 892,263
  • کدهای اختصاصی

    کلمات کلیدی سایت کمیاب فان : کمیاب فان kf kamyab fun کمیابفان نشئغشذبعد ;ldhf thk بزرگتریت . بزرگترین سایت تفریحی جهان در ایران ! iran fun پاتوق تفریحی بروبچ ترول فارسی انگلیسی جدید قدیمی __

    ويدئو
    شمارنده
    پخش زنده شبکه ها
    پخش زنده شبكه يك سيما
    پخش زنده شبكه دو سيما
    پخش زنده شبكه سه سيما
    پخش زنده شبكه چهار سيما
    پخش زنده شبكه تهران
    پخش زنده شبكه آموزش
    پخش زنده شبكه خبر
    پخش زنده شبكه  جام جم
    پخش زنده شبكه قرآن